2012. január 17., kedd

2009. évi gyöngyözéseim

Smile

Smile

Arduinna mintája - Nadia. Köszönöm Dia. Nagyon szeretem, szinte mindenhez  lehet viselni

Swari kö befoglalása csiszolt gyöngyökkel

Gyerkőceim egyik tanárnője kérte, hogy csináljak valamit ezzel a szép ásvánnyal, de egyszerű legyen.  Én is valami egyszerű megoldásra gondoltam (ismerve a leendő viselőjét is) és így született ez a delica befoglalás

Mangareva lilában - pontosabban Rose satin 

Mangareva - ez viszont már az én színeimben gyöngyölgött, ha már nem lila, lakkor legalább ilyen  legyen

Mangareva medál - egy régi kedves ismerősöm Ámerikába utazott rokonlátogatásra és azon tépelődött, hogy ugyan már mi az amivel ő meglephetné a külföldi rokonokat, mi az ami nekik nincs.... és az én medálom mellett döntött. :-) így törtem be az amerikai piacra :-)

Smile medál - és persze lilában.

Inca medál - ezüst delicával és fekete swarivl körülölelt swarovski kristály 

Bazár

Ezüst-fekete hópehely

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése