2012. január 21., szombat

2011. Nyaklánc

Ez évi rózsaszín korszakom első darabja - csak valami ideiglenes eltévelyedés eredménye lehet

Az előzőhöz képest javult a helyzet, ez már nem annyira tünci-münci rózsaszín

Domján Dia mintája. Köszönöm Dius. Ezek a bogyeszok színűket (és formájukat) tekintve már közel állnak a lelkemhez.

Domján Dia mintája. Köszi  Dius.  Kitaláltam, hogy egy karkötő  milyen jó nézni ki  ilyen elemekből, de még nem került rá sor, azért  még nem késő...........

...és természetesen ezt is Dia tanította. Szeretem ezeket a színeket, biztosan  lesz folytatása. 

Ez a medál leginkább egy mézeskalácsra emlékeztet. Sok gyöngyös társamnál  látom, hogy a medálokra helyes, vagány  "lógókat" tesznek, nekem is nagyon tetszik, mikor meg én csinálnám, mindig félek, hogy túlzásba esek. Így aztán nem csinálom.......

Margaréta virágzás idején - Hát teljesen beleszerettem ezekbe a virágokba,  készült más színekben is,  csak olyan "hirtelen"váltak  ajándékozás áldozataivá, hogy fotózni sem volt időm.

Roberta mintája- Leheletnyi medál. Köszönöm Roberta a mintát és azokat a szép, "leheletnyi" gyöngyház fényű pillangó gyöngyöket, amiket Csödén kaptam, hogy megfűzhessem ezt a medált.

A minta alpján nem egészen ilyen medálra gondoltam. Mire a színeket  összeválogattam, kiderült, hogy  ismét a szokásosat  hozom..... A mintát egy kicsit átvariáltam, de valahogy így sem lesz a kedvencem.

Ajne mintája, köszönöm neki. Az általa megfűzött  medál nagyon tetszett,  velem meg az a helyzet, hogy  nem találtam el a színeket és valahogy nem illik hozzám.


Leheletnyi medál megint. 

...és mivel ez az összeállítás úgy érzem jól sikerült és szívesen hordom, ezért lelkesedésemben rögtön két fotót is  ide teszek róla.

Ewa mintája - Elda medál.  Köszönöm Éva a mintát. Még nem tudtam eldönteni, hogy mire függesszem,  így most az ihletett  pillanatra várok:-)  

Inca  medál  - amikor még nagyon nyár volt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése