2012. január 17., kedd

2009. Karkötők


Arduinna mintája - Anaid. Köszönöm Dia. Grafit szürke tekla és ezüst kása .
Anaid karkötő - közelebbről. Az előzőhöz hasonlító színekben de nem teklával hanem cirmos gyönggyel


Seherezádé karkötő

Paso Doble karkötő Hajninak, akinek köszönöm, hogy mielőtt felnőttem volna a blogkészítés feladatához, lehetővé tette  hogy gyöngyékszereimmel jelen lehessek  a nyilvánosság előtt

Virágos karkötő 

Ande mintája. Nekem valami indiánosdi jut róla az eszembe

Görögös hangulatban - sajnos nem nekem készült, de most addig nézegettem, míg hirtelen vágyakozni kezdtem ...

Tekla karkötő

Seherezádé karkötő

Kívánságra született teklás, swaris, arany kásás könnyű nyári karkötő

Ezüst-fekete virágos karkötő

Csiszolt gyöngyös karkötő 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése