2012. január 17., kedd

2010. Nyakláncok

Pufi medál - nem tudom kinek a mintája, egy kirakatban láttam  és "nézés" után fűztem meg

Arduinna mintája. Köszönöm Dia. Csupppppa swari, csuppppa   csillogás.

Egy kislánynak készült .

Almona  Virágoskert medáljába szerettem bele - de nagyon, ez csak egy szerény utánérzés, de azért  szeretem:-)


Diától kaptam a kabosont, nagyon büszke voltam - és vagyok rá - ezért  egy kicsit  lejjebb megnézhetitek (  :-)  ) újra 


Hát a medál nevét most hirtelen nem tudnám megmondani, de  annyira megszerettem, hogy  sorozatban  kezdtem fűzni. Ennek a termékeny időszaknak az eredményei láthatók a következő képeken. A medál mind a két oldalán hordható - és én swariból fűztem.







Gerbera medál - mivel  eléggé megszenvedtem a fűzésével próbáltam nem nagyon mutogatni, nehogy rákívánjon valaki ... 
Blanka medál - nagyon jó volt fűzni, még biztos lesz folytatása

Tiszi mintája. Köszönöm. A medálnak  a nem tudom milyen színű fánk gyöngyök révén  sikerült savanyú cukorka jelleget  öltenie.

Szuper Kriszta mintája. Sokáig nézegettem, nézegettem... végül elmentem Szuper Krisztához. Ennek a medálnak a fűzésekor Kriszta  2 szálas szembefűzést vezényelt. Én persze  tiltakoztam, hiába. Kb. 2 óra múlva megkérdezte, hogy ugye, hogy nem is olyan borzasztó? ...á nem, már az ablakon való kiugrástól is elment a kedvem - volt a válasz. (De azért szép)

Seherezádé ring  - nem csak én szeretem, már többen megkívánták

Sehere ring - még egyszer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése